Thursday, July 31, 2008

I <3 Frank Zappa

Tälläinen hassu installaatio löytyi Venice Beachin kadulta, mun oli nyt aivan pakko laittaa se tänne, että voisin tässä samalla kertoa, että Frank Zappa on ollut mun ehkä yksi kaikkein rakkaimmista ja arvotamistani muusikoista, jo 70-luvun alusta lähtien. Ja kun kerran Zappa asui täällä Los Angelesissa asuin aika lailla meidän nurkilla, niin olihan mun pakko nyt ainakin yksi Zappan videokin tänne ympätä. Myös Rob on aina ollut Zappa fani, ja nähnyt hänet täällä jopa livenä.

Huomena mennään luultavasti Westwoodiin, se on aika mielenkiintoinen paikka, mutta siitä tulee sitten kuvia, joten en kerro vielä siitä sen enempää, tai sitten mennään vihdoin sinne Chinatowniin tai johonkin muualle, liian tarkkaan ei viitsi suunnitella, aina voi tulla jotain vieläkin mielenkiintoisempaa vastaan. ;))

Frank Zappa Stink Foot live 1974

6 comments:

  1. Susa, tosi kiva kuulla, mä en oo vielä käynyt siellä itse, mutta Rob ehdotti sitä, ajatteli, että se voisi olla mun mieleen. No huomena sitten sen näkee. :))

    ReplyDelete
  2. En ole koskaan käynyt missään Amerikassa mutta yhä kovempi hinku olisi nähdä kaikenlaista uutta sieltäkin suunnalta.

    ReplyDelete
  3. Ii
    Tää on kyllä todella tutustumisen arvoinen paikka, tää on ollut tosi mielenkiintoista aikaa. Mä olen nauttinut todella siitä, että nyt on vihdoin päässyt ihan paikan päälle itse näkemään millaista täällä on.

    ReplyDelete
  4. Frank olisi ollut kyllä kova juttu nähdä livenä! Pahus, kun kerkesi kuolla ennenkuin tuli edes mahdollisuus. Kävihän tuo täällä Suomessakin, mutta jostain syystä ei menty vaikka meininki oli kova. Lucky Rob!

    Frankin sanoitukset ovat kyllä yhtä juhlaa, edelleen. Ja todella paljon siteerattuja 'meidän piirissä' ;)

    ReplyDelete
  5. No mä en kanssa sitä valitettavasti livenä kerinnyt näkemään, Zappa esiintyi täällä pienillä klubeilla, sellainen keikka olis ollut kyllä mahtava nähdä.

    Zappa oli säveltäjänä, muusikkona ja laulajana aivan mieletön, mutta sanoitukset ehkä on sittenkin se aivan paras anti. ;)

    Don´t eat yellow snow!!!

    ReplyDelete

I don´t want to live here, but a stay here rather amuses me. It´s a sort of crazy-sensible.

D.H. Lawrence