Thursday, July 24, 2008

Nämä herrat ei esittelyjä kaipaa





Mulla on kuvia vielä valtavat määrät Hollywoodista, Melroselta ja keskustasta, mutta mieli tekee kyllä jo taas uusille kuvaus matkoille. Huomenna on Robilla jälleen töistä vapaata, joten eiköhän me johonkin päin päästä menemään. Onneksi myös sää on hiukan viileämpää, vain hiukan yli 30 C päivällä. Se tuntuu täällä jo ihan siedettävältä yli 40 C helteiden jälkeen. :)

Bohemian Itkupilli - blogille kans puran hiukan kuvasatoa, joten sinnekin sopii kurkata. :)

7 comments:

  1. Luinkin juuri jokin aika sitten Frankenstainin, rujosti komea se on tuossa kuvassa :)

    Elviksetkin on kivoja, niitä tuli Vegasissa vastaan joka paikassa. Ok, vähän liioittelin - illalla niitä näkyi joka lavalla.

    Elvis elää ja monena kappaleena! ;))

    ReplyDelete
  2. Noista erilaisista hemmoista voisi tehdä vaikka äänestyksen lumppuihin -hmm, missäs se tissijuttu on, juteltiinko me jo siitä?

    ReplyDelete
  3. Elegia, Frankenstein on kiehtova hahmo. Ja toi oli kyllä aika miehekäs ja komea.

    Elviksiä tulee vastaan ehkä enemmän Vegasissa, mutta kyllä niitä täällä Losissakin liikkuu. Kuten niin monia "julkkiksia" voi bongata, varsinkin Hollywood bulevardilla. ;)


    Susu,
    Tisseistä oli kyllä jo puhetta ja tisseja on tulossa Lumppuihin, ja hyvä idea tehdä hemmoäänestys. Minäpä kehittelen. Mä oon vaan nykyisin niin kiireinen valokuvaaja. ;D

    ReplyDelete
  4. Mä haaveilin monta vuotta että jos menen ikinä naimisiin, niin sitten Vegasissa "Elviksen" vihkimänä :) Mutta ei, eihän siitä mitään tullut. Mutta ehkä me voidaan uusia meidän vihkivala siellä joskus kun rikastutaan!

    ReplyDelete
  5. Ii, hassua just tänään tavattiin sattumalta suomalainen pariskuta Venice beachillä ja ne oli just pari päivää sitten mennyt Vegasissa naimisiin. ;)) Oli muuten ekat suomalaiset jotka olen täällä vuoden aikana tavannu.

    ReplyDelete
  6. Terkkuja Suomen suvesta!
    Aivan loistavia kuvia sulla taalla! Eihan haittaa (duh?!) jos laitan blogiini linkin sivuillesi? Meinaan, sitten kun sivuillani kavijat kyllastyvat tuijottelemaan ottamieni pulujen ja ruohonkorsien kuvia, paasisivat katevasti kurkkaamaan luoksesi ihan oikean nakoista Amerikkaa.

    ReplyDelete
  7. Stina, kurkkasin blogilles, eikä kyllä näytä yhtään tylsältä, todella kiinnostavaa, mum pitää mennä sinne kyllä takas kurkkiin paremmalla ajalla.
    Mä laitan kans sun blogin tonne mun listalle. ;))

    Ja hassua, kun mainitsit noi pulut ja ruohonkorret, eilen illalla just laitoin ruohonkorsia mun Bohemian Itkupilliin ja toissa päivänä laitoin puluja LA Agent blogille...LOL joka asialle mulla pitää olla oma blogi! ;D ;D ;D

    ReplyDelete

I don´t want to live here, but a stay here rather amuses me. It´s a sort of crazy-sensible.

D.H. Lawrence