Sunday, July 13, 2008

Melrose Avenue










Eilen tehtiin taas pieni iltalenkki, tällä kertaa Melrose Avenuella. Tässä hiukan yleisnäkymää katukuvasta nyt ensiksi, mutta kameraan tarttu sieltä aivan uskomattomia juttuja. Niitä lisää myöhemmin.

Meille on kertynyt tässä ihan pienen ajan sisällä hiukan yli 3000 kuvaa tästä lähi ympäristöstä. Olen postannut niistä vain ihan pienen murto-osan ja lisää tulee nappailtua nyt ihan päivittäin. Täällä ei kyllä mielenkiintoinen kuvattava lopu kesken, pikemminkin sitä on ihan liikaa. Ameriikka on erilainen ja juuri se erilaisuus täällä kiehtoo, haluaisin tallentaa kaiken näkemäni.

8 comments:

  1. Kuvaa kuule niin paljon kuin sielu sietää. Kyllä näitä mielellään katsellaan. Ja arvokkaita muistoja jää sitten sinulle keinutuoliin ;)

    ReplyDelete
  2. No mulla on nyt sellanen kuvausvimma päällä, yleensä ne tuppaa oleen noi vaiheet aika kausiluonteisia. Kyllä näitä on kiva sitten myöhemmin varmaan katsella.

    ReplyDelete
  3. Anna palaa vaan. Kuvia ei ole koskaan liikaa, kun siten joskus istuu kiikkustuolissa.

    ReplyDelete
  4. Susu, niin mä teen ja täällä on kyllä niin valtavasti sitä kiehtovaa rappiota, jota mä rakastan kuvata. :D

    ReplyDelete
  5. Hienoja kuvia! Tän sun blogin kautta on tosi mielenkiintoista tutustua Losiin :)

    Mrs K

    ReplyDelete
  6. Kiitos Mrs K, juu tälläin minä itsekin tässä pikku hiljaa tutustun. ;))

    ReplyDelete
  7. Meikäläisellä kilahti vuoden käytössä olleen kameran laskurissa justiinsa kymmenen tuhannen kuvan raja rikki. Eipä ihme kun on koko ajan tietsikalla tila vähissä.

    ReplyDelete
  8. Mulle on tullut kuukaudessa täyteen 4000! Mutta voi olla alku innostusta, mä koko ajan pelkään, että tää meidän kone räjähtää! ;D

    ReplyDelete

I don´t want to live here, but a stay here rather amuses me. It´s a sort of crazy-sensible.

D.H. Lawrence