Wednesday, July 2, 2008

Aamukahvit lensi suoraan viemäriin.

Tänä aamuna näytti kaikki menevän jotenkin pieleen, herättiin kyllä ihan reippaina ja Rob lähti hoitamaan joitakin asioita. Lähtiessään hän kysyi, että tarttenko mitään. Mä meinasin sanoa, että maitoa, mutta vilkaisin jääkaappiin ja siellä oli perällä pikku pullo maitoa, jotan sanoinkin, että en tarvitse mitään. No heti Robin lähdettyä huomasin, että kahvikin on loppu, onneksi mulla oli eilisestä pikku tilkka espressoa jäljellä, joten lämmitin maidon ja sujautin kasvi tilkan sekaan. Istahdin terassille siemailemaan latteani. Se maistui jotenkin omituiselta, siemasin toisen kerran ja voi kauhistus, maito oli pilaantunutta. Mä ryntäsin vessaan, heitin kahvin viemäriin ja yritin oksentaa ne pari kulausta pois. Ei onnistunut.

Robilla ei tietty ollut puhelinta mukana, joten en voinut soittaa ja kertoa, että tuo kahvia ja maitoa. Rob tuli kotiin ja kysäisi, how was your coffee honey? Mun olis tehnyt mieli sanoa, että ihan ok, mutta en oikein osannut valehdellakkaan. Joten Rob lähti uudelleen liikenteeseen ja sano tuovansa mulle ihanan latten ja jotain aamiaista. Lattea ei löytynyt, mutta ihan hyvän regular kahvin sain ja uunituoreita bacelsejä ja papuscan. Me ei yleensä syödä aamiaista, mutta tällä kertaa tehtiin poikkeus.

Kuvituksena tässä on osuvasti tuollainen viemärin suuaukko, se johtaa myös siihen isoon viemäriuomaan, josta kuvia oli tuolla hiukan aikaisemmassa postauksessa.

12 comments:

  1. Hyh, minulle on kerran käynyt myös niin, että maito on mennyt vanhaksi. En huomannut sitä heti, koska se (maito) painui sinne pohjalle. Ihmettelin vain, kun maistui vähän hassulta ja värikin oli omituinen. Vasta puolisen kuppia juotuani havaitsin kukkakaalimaisen kasvuston pohjalla. Tuli kiire vessaan. Kuumalla maito voi pilaantua jo kotimatkalla, sen opin silloin.

    Rob on kyllä todella sweet ja pitää sinua hyvin ja niin sen pitää ollakin :)

    Joko olette tehneet tutkimusmatkan sisälle viemärin syövereihin? Ei muuta kuin otsalamppu päähän ja kamera kainaloon... ;)

    ReplyDelete
  2. Onneksi en käytä maitoa kahvin kanssa.
    Rob on kyllä kiltti ja rakastaa sinua.

    ReplyDelete
  3. Hi Elegia ja Susu

    Rob on aivan ihana, se kohtelee mua kuin prinsessaa. Oikeastaan me molemmat ollaan tosi ihania toisillemme. Siitä on tullut ikäänkuin sellainen mukava kierre. :))

    Viemärin syövereissä ei vielä ole käyty, mutta todella kiehtovalta tuo viemärijärjestelmä täällä näyttää, kuvailen varmaan vielä lisää tota kiehtovaa aihetta. :D

    ReplyDelete
  4. Tuttua tuo kierre. Se onkin mukava kierre :))

    ReplyDelete
  5. Heip ;)
    Toivottavasti et tullut kipeaksi.
    Ma linkitan blogisi,kayhan?

    ReplyDelete
  6. Susa, kyllä mulla vieläkin se jotenkin suussa maistuu, mutta en onneksi tullut kipeäksi.

    Ja linkitä ihmeessä, mä oon jo linkittänyt sut, ihan omin lupineni. :))

    ReplyDelete
  7. Tosi kiva blogi sinulla! Tykkään siitä, että kuvaat Losia ja USAa monesta näkökulmasta "thats the beauty of life" :)

    En ole koskaan käynyt Kaliforniassa, mutta asunut Jenkeissä kuusi vuotta (mulla myös amerikkalainen mies) Nyt asutaan Suomessa. On aivan ihana seurata teidän Amerikan asukkien blogeja, ikävä välillä, mutta nyt on hyvä täällä koto-Suomessa :)

    Jään seuraamaan blogiasi ja Losin kuvia! Happy fourth!

    Mrs K

    ReplyDelete
  8. No hei mrs K, tiedätkö, musta on tosi ihana tavata ihmisiä, jotka on ollut tässä samassa tilanteessa. Mä en koskaan kuvitellut muuttavani Ameriikkaan, mutta näin tässä vaan on käynyt.

    Missöpäin sä täällä asuit? Ja ennekaikkea kiinnostaa miten sun miehes viihtyy Suomessa, koska meillä on kanssa suunnitelmissa muuttaa sinne Suomeen?

    Mutta niin kauankuin olemme täällä LA:ssa, me kuljetaan kamera kaulassa ja kuvataan tätä kaupunkia just sillain kuin se on. Oman linssin läpi. :))

    ReplyDelete
  9. No toi edellinen komentti oli kyllä mun, ei Robin. En koskaan huomaa tsekata, kumpi meistä on kirjautunut sisään.

    Olis kyllä tosi hienoo, jos Rob kirjoittas suomea noin sujuvasti. :))

    ReplyDelete
  10. Hei itkupilli!

    Mustakin on hauska kohdata ihmisiä, joiden kanssa on vähän niinku yhteistä "elämänkohtaloa" :)

    Minä asuin Keski-Lännessä,Minnesotassa sekä Nashville, Tennesseessä. Tapasin mieheni alunperin Suomessa, joten siinä mielessä Suomessa olo on miehelleni jo aiemminkin tuttua.

    Laita mulle privameiliä, voin mielelläni vastailla sulle jos haluat kysellä lisää muutosta yms.

    sofiabernice at hotmail.com

    Mrs K

    ReplyDelete
  11. Mrs K,
    Tää on todella ihanaa saada kaikenlaisia vinkkejä ja vaihtaa kokemuksia täällä "kohtalotovereiden" kanssa. :))

    Ja hei, mä kirjoitan sulle, mulla on yhtä sun toista kysyttävää tosta Suomeen muutosta. :)

    ReplyDelete

I don´t want to live here, but a stay here rather amuses me. It´s a sort of crazy-sensible.

D.H. Lawrence