Wednesday, July 23, 2008

New York, New York!










Amerikan kietovimmaksi kaupungiksi äänestetiin LAPD:n kyselyssä New York, se sai puolet kaikista äänistä. Toiselle sijalle tuli San Fransisco ja kolmanen sijan jakoivat tasaisesti Los Angeles ja Las Vegas.

Las Vegas
3 (15%)
Los Angeles
3 (15%)
New York
10 (50%)
San Fransisco
4 (20%)

Itse äänestin New Yorkia, koska se on aina ollut se mun ehdoton suosikkini täällä. Tosin Los Angelesista mulla oli aivan väärä kuva, mä luulin tätä sellaiseksi sliipatuksi palmukeitaaksi, joka ei pahemmin mua kiinnostanut. Mutta nyt on kyllä täytyy tunnustaa, että erehdyin onneksi tosi paljon, Los Angeles on niin moni puolinen ja runsas kulttuurinen kaupunki, että kovin tylsäksi tätä ei kyllä voi sanoa.

Kuvat on kyllä otettu Los Angelesista, en nyt tähän hätään päässyt New Yorkiin kuvaamaan, mutta koetin valita sellaisia kuvia, joita aiemmin itse olisin erehtynyt luulemaan New Yorkin maisemiksi.

Kiitos kaikille osallistujille!

5 comments:

  1. Naista kuvista tulee tosiaan New York mieleen ;)

    ReplyDelete
  2. Susa, mulle oli todella yllätys, että Los Angelesissakin on kuin oma pikku Manhattan. ;)

    ReplyDelete
  3. Minun alkoi nyt tehdä mieli sinne Losiin!

    ReplyDelete
  4. Elegia, täällä jos jossain on all in one. Kaikkea löytyy ja vielä paljon sen päälle. ;)

    ReplyDelete
  5. Ai niin, ehkä sekin voidaan laske Los Angelesin eduksi, että täällä on välimeren ilmasto, tosin keski kesällä ja alku syksystä on liian kuuma, mutta aika kivaahan se on kun palmuja kasvaa. ;D

    ReplyDelete

I don´t want to live here, but a stay here rather amuses me. It´s a sort of crazy-sensible.

D.H. Lawrence