Sunday, August 10, 2008

Vielä kerran Pico Bulevardin varella










Tässä vielä toinenkin kuvasarja suloiselta Pico Blvd:lta. En lakkaa ihastelemasta ja ihmettelemästä näitä Los Angelesin katuja. Pieniä herkullisia yksityiskohtia on aivan kaikkialla. Ei tarvitse etsiä kuvattavaa. Joka askeleella sitä löytyy oikeastaan liikaankin. Mulla on kuvatiedosto paisunut niin, että pelkään tämän koneen räjähtävän, mutta voiko näitä jättää kuvaamatta?

Ehkä otsikossa hiukan valehtelin, kyllä mulla on vielä sellaisia kuvia, että en malta olla niitä julkaisematta. Jotain aina menee muutenkin LA Agent - Junk Paparazziin. Joten sinnekin kannattaa mennä vilkaisemaan, jos haluaa nähdä lisää yksityiskohtia.

6 comments:

  1. On kyllä todella kaunista! Näitä sinun kuvia katsellessa tosiaan huomaa, miten vaihteleva kaupunki LA on!

    Menen aina itsekin ihan sekaisin reissuilla, kun kaikki on niin uutta ja tekisi mieli ikuistaa kaikki. Sellaista uusin silmin katsomisen moodia on joskus vaikea löytää Suomessa, kun kaikki on niin tuttua.

    ReplyDelete
  2. Elegia, mä oon täällä ihan pulassa, tää kaupunki on ihan lumonnut mut, mä en tiedä mihin mä oikein saisin varastoitua kaikki ne kuvat jota täällä otan. Olen julkaisut vain pienen osan ja lisää tulee otettua kuitenkin koko ajan.
    Sä oot kyllä ottanut mielestäni tosi hyviä kuvia Suomesta, mutta ymmärrän mitä tarkoitat, mun on ollut aina vaikea kuvata siellä, koska siellä on oikeastaan tosi vähän tälläistä "rupista" kauneutta.

    ReplyDelete
  3. Taas tukku mielenkiintoisia kuvia ja tissit!

    Totta tuo, mitä Elegia sanoi: saa olla silmä tarkkana, kun kävelee tutussa ympäristössä. On niin helppoa olla näkemättä mitään liian tutuissa ympäristössä.

    ReplyDelete
  4. Kiitos Susu, ja tissit pitää laittaa aina silloin tällöin, siinä toivossa, että joku miespuolinenkin eksyisi tänne. Ettei mene ihan ompeluseuraksi. ;)

    Ja niin totta toi on, että silmä tottuu joihinkin asioihin itsestään selvyyksinä, sitten niitä ei enää näe, mullekin on jo jossain määrin sellaista täällä tapahtunut, siksi pitääkin olla nyt nopea ennekuin sokeudun aivan näille ihmeille.

    Rob on välillä aivan ymmällään, että mistä mä oikein milloinkin intoilen, se on asunut täällä 30 vuotta, sen mielestä täällä kaikki näyttää tavalliselta. ;)

    ReplyDelete
  5. Laatukuvia jälleen kerran!

    Tuo on muuten mielenkiintoinen ilmiö ettei osaa omilla kulmilla kuvata, tai ettei siellä muka mitään ole. Susupetal ja Elekia ovat ansioituneet sillä saralla mielestäni hyvin. Elegian Suomi-kuvat ja Susupetalin 'Helsingin kaupunginosat huokailevat'. So, no mercy for them on this subject!

    PL:n tuli tänään joku hakusanoilla 'Isot tissit'!!! Tää oli JO toinen kerta ;)

    ReplyDelete
  6. Kiitos Lepis, ja kyllä mä sutkin siihen ansioituneiden Suomi-kuvaajien joukkoon lukisin, vaikkakin joskus perspektiivi on aika ahdas, sanoisinko. ;)

    Tissit on kyllä aika yleinen hakusana, olen sen kanssa huomannut, neuleblogithan sitä aikoinaan ovelasti osasivat hyödyntää. Mä en ole itse siihen viimeaikoina oikein muistanut panostaa, että kannattaa varmaan aina tekstissäkin mainita jos on tissejä näytillä. ;))

    ReplyDelete

I don´t want to live here, but a stay here rather amuses me. It´s a sort of crazy-sensible.

D.H. Lawrence