Wednesday, September 10, 2008

Chinatown again and again



Oli pieni hiljaiselo tämän blogin suhteen, kun olen innostunut hieman "keskustelemaan", olen yrittänyt siirtää "likaiset" asiat Kyynelkaasua-blogille, mutta en tietysti nyt voi mennä takaamaan, etteikö tällekin blogille vielä sellaisiakin kuvia tai juttuja ilmestyisi, jotka herättävät pahennusta tai muuten vaan ärsytystä.

Mutta tässä taas 3 kuvaa Chinatownista, ja niitä on kyllä tulossa vielä lisääkin, joten tämä blogi on uhkaavasti muuttumassa aika kiina painotteiseksi. Mutta silti ollaan vielä täällä Los Angelesissa.

7 comments:

  1. Anna vaan tulla kuvia chinatownista, niitä katselee mielellään, vesi kielellään.

    ReplyDelete
  2. Tämä on ihana tämä sinun blogisi. Löysin tänne vasta ihan vähän aikaa sitten.
    Jos minä en voi mennä L.A:n luokse, niin L.A:n on tultava minun luokseni!

    ReplyDelete
  3. En voi ikina unohtaa Vanocuverin Chinatownia...siis miten paljon tavaraa ja kaikkea ihmeellista, ja ihmiset niin PIENIA;)

    ReplyDelete
  4. Kiitos Tiina
    Ja minä koitan vyöryttää LA:ta täältä kuva kuvalta. Kiva kun löysit tänne. ;)


    Ebru
    Chinatownit näyttää kyllä olevan kaikkialla niin kiehtovia. Ja ihmiset on todellakin pieniä. ;)

    ReplyDelete
  5. Minunkin puolesta vaan lisää chinatownia. Olen ihan hurahtanut niihin, joten paas lisää vaan :)

    ReplyDelete
  6. Elegia
    No Chinatownia tulee lisää, ja mulle on nyt iskenyt ihan kiina fanitus päälle. Eilen tuli just ihana kiinalainen elokuva (en nyt muista nimeä) telkkarista ja mun silmät ikäänkuin upposi siihen värimaailmaan.

    ReplyDelete

I don´t want to live here, but a stay here rather amuses me. It´s a sort of crazy-sensible.

D.H. Lawrence