Monday, November 24, 2008

Silmäys yli utuisen kaupungin

Nämä kuvat on otettu parkkitalon ylimmästä eli 9. kerroksesta. Yleensä mun kaikki Downtown kuvat on otettu katutasosta, josta on tosi vaikea saada kokonaiskuvia pilvenpiirtäjistä. Mutta tuolta katolta aukesi aika kivat näköalat.

Tämä kuva on vanhankaupungin puolelle, mutta valitettavasti ilma on niin utuinen saasteista, että näyttäisi aivain kuin taivas olisi pilvessä, vaikka kuvaushetkellä oli ihan kirkas auringonpaiste.

Tässä ollaan historiallisen ja uuden keskustan rajamaastossa.

Ja pikku hiljaa siirrytään kohti uljasta bisnes centeriä.

Zeppelinikin osui juuri sopivasti kuvaan.

Rob pelotteli mua istumalla tuossa kaiteella. Tosin siitä ei ollut pudotus ihan suoraan alaspäin, vaan siellä oli takana vielä yksi uloke, mutta mua hirvitti ihan kamalasti. Itse en halunnut mennä ihan kaiteiden viereen.

9 comments:

  1. Uh, minuakin pelottaa Robin puolesta. Laidoilla ei saa istua, ei vaan saa istua.
    Liian kamalaa.

    Vaan muuten, teepaidassa näköjään tarkenee! Ei vaan täällä. Wordpressin blogissani on Hgin lumitilanne tänään.

    ReplyDelete
  2. Susu
    No nii-in, ei saisi mennä edes ihan lähelle laitoja, saatika sitten istua. Rob pakotti mut ottamaan ton kuvan, vaikka mä rukoilen melkein polvillani, että tuli alas tuolta.

    Teepissä kyllä tarkenee, tosin tänään on kyllä hiukan viilempää, vain 20 C ja se tuntuu täällä kyllä huomattavasti kylmemmältä kuin sama lämpötila Suomessa. Pitääpä käydä katsommassa Hgin lumitilanne.

    ReplyDelete
  3. Hui, muakin kammottaa kun joku istuu jossain kaiteella tai kurkottelee niissa ym.

    Kivoja kuvia :)

    ReplyDelete
  4. Susa
    Mulla oli ennen tosi paha korkeanpaikankammo, mutta luulin siitä jo selvinneeni. Mutta tuolla katolla se iski jälleen. Huh huh! Vieläkin sydän läpättää kun tota muistelen.

    ReplyDelete
  5. Ihania kuvia, tosi jänskä heijastus tuossa yhdessä kuvassa!

    Rob ei saisi kiusia sinua tuolla tavalla. Minulla on pieni korkeanpaikankammo (ei paha, eli voin mennä kyllä korkealle) ja haluan aina, ettei kukaan mene reunojen lähelle. :)

    ReplyDelete
  6. Elegia
    Mä pidän kanssa noista heijastuksista.

    Rob olis halunnut seisoa tuossa kaiteella, mutta ymmärsi lopulta, että olen ihan oikeasti peloissani, aluksi se luuli, että pelleilen. Mun lapset on tehneet myös tota kiusaa mulle, koska se kuulemma näyttää niin hassulta kun melkein polvillani anelen, että pliiz, ei kaiteiden lähelle. ;)

    ReplyDelete
  7. Great posting,my friend, great!
    Nice house and pretty colors!!!

    ReplyDelete
  8. Karua muuten, mutta Rob oli ilo silmälle.

    ReplyDelete
  9. Thanks David


    Marjaisa
    No kyllä minunkin mielestäni Rob on ehkä paras nähtävyys tässä kaupungissa. ;)

    ReplyDelete

I don´t want to live here, but a stay here rather amuses me. It´s a sort of crazy-sensible.

D.H. Lawrence